Wednesday, April 22, 2009

He's Just Not That Into You~

I watched this movie masa last sunday with my sisters...it was last min plan psl kmi pikir nada lgi main di cinema..x my brother ngam kn bejalan x aku tanya.."ke mana kau bang?"then he said "meliat movie sma ka afsah" x ku tanya lagi.."wyg apa?" then ia ckp "he's just not that into you" x aku majal lgi betanya "adakn masih??" x ia mcm sasak then he said "cuba kau check arh website the mall cineplex" then ku check tia sekali ADA WH!!!!!!then tarus ku gitau my kaka and adik...so kmi pun meliat th jua heheh..kmi surh ia balikn tiket kmi dulu since ia awal jalan ke sana hehehe=P

In my opinion the movie was SIUK~!!and aku sma kaka ku tenangis arh this 2 scenes...SWEET x ah!!!jeles ku meliat haha apakn?=P aku recommend arh any girls to watch this movie lh hehe...dlm movie ani bnyk pelakon2 famous...for me langsung inda rugi pun meliat movie ah...but msa ku balik ke rumah my brother ckp ia tetido wh meliat movie atu..iath me and my sisters mcm bangang!adakh tetidor!!!=P

No comments:

Post a Comment