Wednesday, April 22, 2009

Coming Soon!!!!!!T_T


Assalamualaikum people...
This is my third post for today..since hari ani aku nda class and aku extra rajin kn mengupdate psl aku na mau ganggu nanti aku punya study time hahah apakn aku ah?=P iatah kn masa hari isnin yg lalu..saya dan kawan2 secoursemate saya telah menonton wyg ini di pawagam yg berhampiran hahaha apakn?=p and for you all punya info aku INDA suka movie ani!!!psl aku bnyk tekajut2 sma aku bnyk beteriak!!!!!!!!!hahahha sasak ku eh...mcm sakit kepala ku wh olehnya psl beteriak ah!hahahaha=P well~kira kn its a good movie pulang hehe BUT if sapa kn melanja aku meliat movie ani lgi INDA KU MAU ah...HARAP MAKLUM~ hahahah=P
Sebenarnya bgi ku cetanya ani inda pulang lojik tu..psl mcm antah ah inda ku tau cna kn explain..kamu liat lh movie ani baru th kamu tau hehehe....and after the movie it was nice talking sma aunty fidah and si hj K....mcm counsellor wh aku oleh kmu dua! hehehe=P
take care people!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment