Saturday, July 4, 2009

Isnin,15 jun 09

Assalamualaikum people!
hehe as the title menunjukkan...it was last last monday hehe..awuuu~andangnya inda up to date bh blog ku ani but biartia bh heheh aku sukaa~=P around 9am saya minta dgni my parents ke Ong Sum Ping pasal saya kn beinjek flu since saya kn belayar so b4 dat kmi antar my sis ke MD dulu psl ia ada extra class..anywy~sampai di Ong Sum Ping # ku was 2nd last but nasib jua ok lah the service and beinjek pun sekajap sja yg penting inda batah banar menunggu (Y) =D selepas atu kmi aga my sis arnd 11am then kmi mkn2 arh restoran azmee..x after dat balik~arnd 3pm jalan lagi aku begunting rambut with my mum..

teh c special aku suka!=D

antara 6 ani tah..one of it aku minta ikut style guntingannya HAHAH apakn?boring aku ah~=P

anyway~around 5.30pm i went to play rugbyyyy~haha psl kmi kn celebrate birthday org2 sharks yg birthday bulan jun iaitu nish,ain,khai and zizi BUT since khai sorang sja ada so ia kira wakil lah sja hehehe and wud like to thank MIZA for the pizzassss yg banyak and cake!=D oh and pictures from hj & amir reza..for more check fb or blog bisdurang=)

ani tah si khai @ka awg rambut!hahaha=p

group photo 1=D

hehe ada2 sja~=D

miza the pija gal haha=P

group photo arh gerai danial after main rugby..tempat lepak kmi after merugby=)

thats my day untuk hari atu lah..what a longgggg day..ngalih ku p aku suka! heheh=D bah thats all tidur ku eh..aher sudah hahah esk bangun awal g..bh selamat tidurrr=p

p/s: actions speak louder than wordssss..oh well~

No comments:

Post a Comment