Wednesday, July 15, 2009

ICC Consumer Food

Assalamualaikum people!!
Another update!!iatah kn~on Thursday 25th JUNE hehe i was bored di rumah..sekali msn th ku sma ka SUT kn minta bwa bejalan hehe sekali tepikir tia ku psl si ICC ada consumer food segala x aku ani gitau th arh ka SUT..dan dengan HATI yg BAIK ka SUT pun setuju! hehehe =P around 3pm ada tia ka SUT aga aku sama anak buahnya ella sma syuhada...then off we went to ICC...di pendekkn cerita~ it was FUN!! mcm SIUK lah psl bnyk FREE FOODssss! haha and bnyk MAKANAN bejual!!iatah aku SUKA!!!! and this time aku bejumpa lagi sama aunty magaFIDAH ah!! balik2 eh tejumpa ia ani..asal ada aku ada tia jua ia!! BERJODOH banar! HAHAHA =P anyway~ masa kmi kn otw keluar dri ICC..kmi ani mcm kn meliat arh RTB punya booth sja lintasi sana..kmi heran lah kenapa nda orang lalu sana...sekali RUPANYA~!! hehe sapa yg lalu sna kna tarik untuk menjawab kuiz RTB psl artis2 Brunei heheh sekali yg kana tanya ani ka SUT!! nasib bukan aku HAHAHA but CONGRATES tu ka SUT!!! pasal dapan menjawab semua soalannya dgn BETUL! hahaha HANDAL kita atu eh..dapat hadiah BAJU x ah!! =P would like to say THANK YOU ka SUT for the picturess & the ride!!! SAYANG ka SUT! (haha sudah atu =P)

masa kmi baru dtg kana bgi FREE INDOMEE!! tQ liud hehe =P

ni nah aunty magaFIDAH!! =P

lawa ia buat ah! (Y)

rambut anak ani menakutkn! hehe=P

lawa eh~ =D

cantik! (Y)

this guy baik psl ia bgi kmi keychain kayu yg bebulu2! hehe=P

GT group versi thailand hehe or is it cambodia?lupa ku sudah ehhe=P

betimbun~~=P

makanlah buah untuk kesihatan anda! hahaha=P

then after dri ICC kmi pun makan petang arh kawasan serusop..pasalnya aku lapar hahah=P oh THANK YOU ka!!!!!!!!!heheheh =P

alai ella =)

alai syuhada..posing ia~ hehe=P

kaSUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=P

p/s: rambut sama hitam..hati lain-lain=)

No comments:

Post a Comment