Friday, June 5, 2009

Rock Itu Wall!!

Assalamualaikum w.b.t people...
this pictures mostly taken on wednesday 20th May and only 1 picture yg taken msa on friday 22nd May..so this is one of my aktiviti during my 3 months holiday ah heheh nasib jua..mun inda gerenti boring di rumah hehe...
dihar ani is a natural climber..so far yg ku tau only he, si baby and ayai (lurus kh jua namanya atu=p) yg dapat naik 12M!stidyyyy=D

ani nah ayai yg pigang tali and nah kong gmbr mu~=P

ani i think ayai( lurus kh jua haha=P)

highest yg ku naik on 20th May huhu =S

x saya FALLING~=P

my adik~=)

nah lagi satu gmbr mu kong hehe=P mana cawie kn?ehhee=P

the only picture of me msa 22nd May..my highest record so far 8M sja huhu but nanti th mengupgrade lagi..arh hangging part atu saya belum terer g huhu..anywy~this picture captured by datul hehehe aku ambil sja=P

No comments:

Post a Comment