Friday, June 19, 2009

My Last Last Saturday!=P

Assalamualaikum people!!!
hehehe my 3rd post ni!wahahaha jgn inda GALAT! haha apakn?=P anyway~ masa last last saturday wic is 6th June..pada sebelah pagi and petang saya yang telah di aga oleh dk aimi telah meliat Saringan Gulintangan di dewan nursing..sebenarnya sekolah sukan yg tuan rumah but since durang nda tempat, so pinjam tempat nursing lah..it was a rili tiring day walaupun kmi duduk2 dgr durang belawan..lagu wajib atu bgi tidor wh iatah ngalih ku hahaha=P semua of the schools yg my gt frens ajar masuk ke final la..iatah siuk nanti msa final jumpa durang2 lagi..bukan selalu ni jumpa durang ani heheh...below are some pictures..mostly dri geazry yg belabel copyright ah and some sja dri aku..tQ kambing hehe =P
tce arma and ex-MDians (except si hadeey=P)

sebelah pagi~

lunch di sumbangsih..apanya si tison ah!=P

kengalihan sorang2..kesian~

pada sebelah petang~ L-R:aimi,saya & mimit

me & sirril =) lama inda jumpa iatah~

then balik rumah around 5pm..rehat sekajap mandi dan buat hal yg seterusnya then around 7plus2 pm kaka Sut and kaka TT pun aga aku then we off went to Orchid Garden Hotel meliat orang classical music by sebatian something2 and alfredo something2 hahaha..haga tiket kmi $10 saja since kmi student masih hehe if bukan $20 xah or is it $25 ka?hehe anyway~dat night SIUK!!!seriusly it was FUN dgr si sebastian main violin and alfredo main piano ah..mcm music yg durg main atu dari HATI wh hahaha OVER aku ah..but lawa lah (Y) aku dat nite banar2 takut aku tetidur since im soO TIRED! iatah nasib jua inda haha=P but the music yg i like yg title love something x hahah *inda ingat wh~=P* but i rili like yg music yg ada unsur2 JAVANESE...for me lawa lah since aku ani traditional sikit orgnya HAHA=P below are some pictures mostly from ka Sut (syuna) and 1 from ka TT (T17):

ka raihan, ka Sut and saya=)

kmi begmbr ramai sama Alfredo..hehe tecangang wh ia liat kmi=P

kmi sama sebastian & wifenya=D

surprisenya mlm atu ada penyanyi opera jua for one song=)

mendayu2 wh ia main ah BEST!=D

ia main penuh perasaan!BANAR! p bisai (Y)=D

after show atu kmi semua wic is mostly kwn ka Sut makan di Mamih Sg Hancing..aher sudah x ah dlm 10pm x hahaha LAPAR x ah huhuh..and i would like to THANK ka Sut for the ride..mcm guiltyku kita ngantar aku balik aher2 and jauh2 huhu..SORRY ka!=S but THANK psl bwa aku ka..it was a FUN night =D

p/s: ka!!td ada org pki baju TARANG warna KUNING! HAHAHA=P

No comments:

Post a Comment