Tuesday, June 9, 2009

Just another dayy~

Assalamualaikum people..
masa last last tuesday iaitu 26th of june (correction 26th MAY hahha=p)saya telah menyaksikan durg jis people berlatih touch di kebajikan..saja kn meliat2..planing kn join durg but saya inda bwa barang2 sport saya and lagipun saya ada reason yg tersendiri jua kenapa?mengapa?inda tarus main dat day hehehe..but its nice to see some familiar faces main sana heheh lama sudah inda jumpa durg and aku rindu main sma durg heheh=D anywy~lapas dri kebajikan atu aku lapar iatah i ask a fren of mine mendgni lah heheh..kmi mkn di seri mama x namanya resaturantnya ah..the place lawa lah..the food bleh tahan lh..biasa2 sja haha=P

the girls~

lampunya~

lilinya di dlm pulang tu =P

p/s: so far soo good alhamdulillah haha apakn?=P

No comments:

Post a Comment