Thursday, June 11, 2009

Dinner Out with Familia =)

Assalamualaikum people...
Okay on the 29th of May me and my family and my kaka punya husband punya family had our dinner di I Lotus...my kaka & husband punya treat sempena advanced birthday celebration for my sis..birthdaynya on 1st June pulang..anywy~all i can say, the food was NYAMAN!! i really like the ikan pasal kuahnya padas2 p sedappp (Y) hehehe and saya suka ayamnya jua =) here some pictures saja lah...selebihnya arh facebook ehhe..

sup ikan~udang~ayam~kambing!!=Dikan~my kaka, alai azhar & abg hairulgroup photocake my sis..nyaman psl inda manis!=Deseh~gumbira ni haha=P

my beloved sis <3

and i would like to say Happy 25th Birthday Kmel!!

  • i love you for ever and always hehe=D
  • may you be happy always & sentiasa bersma suami tercinta & anak2 tersayang (sengaja buat anak2 hahaha=p*hint2* )
  • panjang umur....
  • murah rezeki..
  • sihat selalu..*amin*

p/s: satu harapan..seribu impian..

No comments:

Post a Comment