Sunday, April 5, 2009

1st april...

Assalamualaikum people...
Sorry for the lack of updates my dear friends=)
Since 1st april jatuh on wednesday mcm biasa saya ada bowling club bersama anis, salwa, maci rai, zul, rozi & zimah...ain ada jua dtg bagi sokongan moral HAHA=P dat day was hari pertama daku di kalah kn oleh dang salwa...sedih dan hampa rasa hati eh wawawa OVER=P selepas bowling saya pun membawa bisdurang minum teh c spesel bersama sya yg SPESEL ini HAHAHA=P it was fun~ rugi tu salwa sma zimah inda join kmi hehe...
kmi=D

giving my lobe to maci rai=P

hari aku di kalah kn teruk oleh salwa=( nanti kau wa!=P

teh c spesel!!!i LOVE hehe=P

aku abit hyper after minum teh c spesel ah=P

ptg dat day mcm biasa i had touch rugby..dat day something bad happened really2 bad lah huhu.malas ku ceta sini krg lain jadinya huhu..yg pentingnya aku sedih berabis lh *sigh* "i never want this to happen" ='( huhu

anywy~just after balik dri ubd balik rumah mandi apa..my brother lanja kmi family dinner out this time di le taj...but me and my kaka order food dri capers pulang since the owner of the two kedai sama=) this tym my cousin ka dinah ikut since ia tinggal arh kmi jua but my adik inda ikut psl ia tidur adakh?huhu.....

my parents and ka dinah=)

siblings =D tapi kurang 1 adik ku huhu..

bbq beef ribs penne..i L.O.V.E!!=D

makanan my kaka..apakh namanya~kambing yg ku tau sja=P

another kambing makanan durg my parents=)


p/s: like i said in my fb....diam tak bererti lemah & diam tak bererti kita kalah...*sigh*

No comments:

Post a Comment